21 February 2007

Maitojuna kutsuu.

Sain sittenkin lennon vaihdettua. Tulen Suomeen kaksi viikkoa suunniteltua aiemmin eli perjantaina 2.3. Lennän Istanbulin kautta, mahtaa tulla mielenkiintoiset 5,5 tuntia paikallisella lentokentällä. Lennon vaihtaminen vaati paljon aikaa ja kärsivällisyyttä (ja rahaa), mutta eilen sain sen vihdoin onnistumaan. Olen Koh Taolla vielä sunnuntaihin asti, sitten otan laivan Samuille, missä olen yhden yon. Maanantaina lennän Bangkokiin ja olen siellä kolme yotä. Odotan innolla varaamaani huonetta, jossa pitäisi olla ilmastointi ja lämmin vesi. Luksusta!

En ole koskaan ennen jätt
änyt reissua kesken, ja monet kai pitävät minua jonkinlaisena ikuisena reissaajana, joten tämä tuntuu melkein nololta. Mutta pää pystyssä täältä kotiin tullaan. Matka ei ole ollut täysi pettymys, enkä todellakaan kadu että tuli lähdettyä. Olisin vaan ehkä voinut harkita matkan kestoa hieman tarkemmin... Olen saanut aurinkoa, rentoutunut, sukeltanut, saanut uuden ystävän, lukenut ja voinut hyvin.

Joskus pitää kai mennä maapallon toiselle puolelle ymmärtääkseen että kaikki mitä tarvitsee onkin juuri tässä.


Loppuun vielä Tove Janssonin nerokas toteamus: "Yksinään ei kukaan nauti edes näkinkengästään."

2 comments:

Anonymous said...

Nonni, willkommen sitten vaan. Bangcockkenis kannattaa kuulemma käydä tarkistamas paikalliset lehvateatterit, jos tylsää tulee.

Anna said...

Noni, hienoa että sait lennon vaihdettua. Sähän tuut ihan kohta, jee!