17 February 2007

Thai-hierontaa (oikeesti)

Minulla on uusi harrastus. Käyn hieronnassa. Eikä se ole mitä tahansa hierontaa vaan Thai-hierontaa. Olen nyt käynyt kolmesti käsittelyssä, ja joka kerta minua kummastuttaa muutama seikka: polvien sively, nivusten painaminen, sormien ja varpaiden nivelien naksauttelu, luunapit korville sekä kaksoisleuan heilutus.

Nämä seikat kun unohtaa niin kokemus on kerrassaan miellyttävä. Olen ollut joka kerta ainoa asiakas, joten hierontapaikassa on mukavan hiljaista. Hierojat ovat taitavia, joskaan eivät kovin vahvoja, tyttojä. Hieronnan päätteeksi saa kupillisen ihanaa inkivääriteetä.

Muuten elämä Thaimaassa jatkuu samaan rauhalliseen tahtiin. En saanut lentoa vaihdettua joten reissua on jäljellä noin 4 viikkoa.

Olkaahan ihmisiksi.

1 comment:

Anna said...

Uijui. Mulle kelpaisi nyt mikä vaan hieronta. Koko kroppa ihan jumissa.